måndag 15 september 2008

Utrensning av skräp



Idag har jag varit trött, satt uppe för länge i natt och jag sov på tok för länge idag, helt fel dygnsrytm. Dottern och hennes sambo kom hit idag för att släpet skulle lastas med gammalt skräp som skulle köras till Miljöstationen. Det fanns ju en hel del nere i källaren som skulle slängas och ute fanns också ganska mycket skräp. Vi är inte färdiga än, det finns ju faktiskt ännu mer som skall sorteras och slängas, men det känns i alla fall skönt att ganska mycket slängdes idag eftersom Sven snart ska hämta släpet, det är ju snart dags för besiktning.

Jag har faktiskt inte uträttat så mycket idag, så imorgon får det bli lite bättre jobbat!! Det blir nog att jag börjar på att städa ur det lilla rummet i källaren.

Gubben har fotat ganska mycket till mig ikväll så jag skall lägga upp lite auktioner på Tradera och ta det lugnt här vid datorn.


Kramiz
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar