onsdag 24 september 2008

Trött igen

Hejsan alla vänner!

Skulle åkt med in till stan igår, men så blev inte fallet, när det blev dags för att åka var jag alldeles för trött. Inatt har jag sovit urdåligt och idag känner jag mig sämre av förkylningen igen. Skulle helst av allt velat ligga i sängen och blivit ompysslad men har alldeles för mycket att göra för att det ska bli så.

Jag ska be gubben hänga ut tvätten åt mig och förhoppningsvis orkar jag ta mig ner i källaren och lägga lite tvätt i maskinen. Här behöver också städas och diskas m.m. Jag får se vad jag orkar, gubben tar väl en del av det också.

Jag hade fått en tid i morgon för återbesök på Lasarettet i Karlshamn och tänkte ringa och avboka denna eftersom jag är så jätteförkyld, men idag på morgonen ringde en sköterska för att meddela att besöket var inställt eftersom läkaren också var sjuk. Dom kommer att skicka en ny tid till mig för ett besök längre fram och då hoppas jag att det blir av. Ska bli skönt att kolla upp så att lungorna är OK igen.
Här skiner i alla fall solen och nu ska jag höra med gubben om vi ska dricka lite kaffe och ta´ en macka innan det blir något annat gjort.

Kram
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar