tisdag 16 september 2008

Vacker höstkväll



Idag skulle jag städat lilla rummet i källaren, men det blev inte något av med det, utan jag har istället röjt upp i en hel del grejer i vardagsrummet. Det blev några lådor och korgar som gubben skall få bära undan när han kommer hem. Det där med att bära i trappor går inget vidare för min del med min dåliga balans. Gubben är i stan och hjälper en kompis med diverse grejer i hans hus. Ikväll blir det skinkstek och potatis till middag och eventuellt lite vin till maten också.

Just nu skiner solen och det är en vacker höstkväll men för ca en timme sedan regnade det här, då blev jag lite sur eftersom jag har tvätt hängandes ute på torkvindan. Vi får väl se om den är tillräckligt torr lite senare.

Nej nu skall jag ta och ringa gubben och höra om han kan handla lite innan han kör hem från stan.

Kramiz Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar