lördag 5 april 2014

Godkväll!


56uy_52546647e087c3360d41dacf

Nu sitter Tony och jag här vid vid våra datorer och jag tänkte titta in här på bloggen, så att Ni inte tror att jag lagt av med att blogga för så är ju inte fallet, det blir bara inte av att jag uppdaterar här som jag har tänkt göra, får försöka bättra mig. Jag vet att jag sagt det här tidigare, men men förhoppningsvis så skall jag komma igång med lite fler uppdateringar framöver.

Idag har Tony arbetat nästan hela dagen på sitt ordinarie jobb (Ysane-Norje hembygdsförening), och jag hade tänkt göra en hel massa här hemma, men har vandrat mellan sängen och toaletten det mesta av dagen. Nu känner jag mig lite bättre i magen, men har nu fått en jäkla huvudvärk i stället, usch vilket gnäll Ledsenmen känner mig allmänt trött och hängig. På torsdag skall jag åka in till Vårdcentralen för att ta mitt PK-prov och skall då försöka få en tid hos distriktssköterskan också så hon kan ge mig min B12-spruta, är ju dags för den nu igen, förhoppningsvis så blir jag lite piggare när jag fått den. Måste också kolla varför jag inte fått min kallelse till fotvård, skulle blivit kallad i mars, men har ju inte fått någon kallelse ännu.

Nu ikväll blir det inte mycket gjort för vår del här, Tony är ju trött efter att ha arbetat hela dagen och jag tänker ta det lugnt resten av kvällen också, sen får vi hoppas att jag har lite mer energi imorgon.

Det blev lite tråkig blogg idag, men men så är ju livet ibland.

"Livet är som en chokladask. Du vet
aldrig vad du får." 
– Forrest Gump –
LostFile_JPG_165838496trevlighelg röd[5]

Kramimages.coolLostFile_JPG_167956384

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar