måndag 15 februari 2010

Bankomatmordet i Göteborg upprör mig!

version-68eae5bb34290ae0e3937c00f6eed43b
Många tänker kanske att det är i storstäderna som sådant här händer, men så är nog inte fallet. Helt jävla sjukt är det om den här killen nu stod där vid bankomaten och oprovocerat blir knivhuggen av de andra killarna.

Min son och hans före detta flickvän var för ett par år sedan ute och gick på stan (Karlshamn), detta var en lördagsnatt efter att krogarna stängt, då kommer ett gäng fram för att fråga min som om han har cigg, och då svarar han naturligtvis att han inte har det, eftersom han inte röker, min son blir nerslagen, efter det börjar dom att sparka på honom, han har tur, han hade kunnat bli ihjälsparkad där mitt vid torget i den här lilla staden. Helt jävla sjukt med det här oprovocerade våldet! Polis kommer till platsen, gänget har naturligtvis gett sig av, men någon av de inblandade har tappat en mobiltelefon som min son lyckades fånga i tumultet, vittnen finns, gärningsmannen/männen har efter vad polis sagt till min son också erkänt gärningen, ändå läggs utredningen ner. Nu får Ni ursäkta mig för mitt språk! Men var fan är Sverige och Sveriges rättssamhälle på väg. Detta är inte klokt!
2687284xcu4w8bopq 
Nu idag går mina tankar till de föräldrar som miste sin son där i Göteborg, kanske en helt vanlig  lördagskväll och så finns inte deras son längre, nu skall hans familj leva med en förlust av en son.

Min son lever fortfarande, vi i vår familj kan fortfarande ösa kärlek över en levande son, det känns tungt att tänka på att föräldrarna i Göteborg endast kan lämna kärleksförklaringar till en son som inte längre finns kvar här på jorden och hos sina kära!

kontakt2

1423264tiviiagnb2  kjam_1205571553_11352298 Nilla240

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar