lördag 22 juli 2017

Inget solande idag…

FB_IMG_1477609975019Jag hade tänkt att jag skulle gått ut och solat idag men tyvärr vaknade jag med en jäkla värk så jag får hålla mig inne i stället. Benet och foten svullnar av värmen och smärtorna blir då värre så jag struntar solandet. Jag har tagit en hel del smärtstillande mediciner version-3b0eab10d40b5e6e7017c9c49593d1ccidag så nu känner jag mig helt “groggy” 1f635d
men det är i alla fall bättre än att ha så jäkla ont. 

Idag ska jag kolla vilka datorprogram som skall läggas in på min nya laptop.icon-laptop När detta är gjort så ska jag rensa den gamla laptopen och sen lägga ut den till försäljning. MoneyJag har också en liten laptop,Computer en mobiltelefon Mobile phoneoch en skrivare PRINTERsom skall säljas. Pengarna som jag får för dessa saker skall jag använda till att köpa mig en ny kamera. CameraJag får nog lägga till en del pengar för att få en bra kamera men det blir ju i alla fall lite mindre kostnad på detta viset. 
todo_171012261
I höst skall jag försöka komma igång med Tradera också. Jag har ju jättemycket att sälja så jag skall försöka komma igång med detta igen.
prylar2[6]

1876280065-23ursinho[3]Nilla1f33a (2)

1 kommentar:

  1. Tråkigt värken ställde till för dig så du inte kunde sola igår! :)

    SvaraRadera