fredag 29 maj 2015

Problem med bloggen!

Godkväll vänner!

Jag har haft problem med min blogg sedan i onsdags. Jag brukade ju skriva mina blogginlägg i Windows Live Writer tidigare. I onsdags när jag skulle blogga så gick det bra att skriva hela inlägget, men sedan gick det inte att publicera det. Jag får upp nåt felmeddelande om att användarnamn och lösenord är fel, men så är inte fallet. Jag har t.o.m fått nytt lösenord som jag provat med, men tydligen samma problem, så nu får jag blogga på ett annat sätt. 


Det går ju att blogga även nu, men det är lite tråkigt eftersom det fanns många fler möjligheter med Windows Live Writer vad det gäller att lägga in bilder m.m.

Jag fick ju i alla fall lagt ut mitt blogginlägg ikväll, alltså det från i onsdags. Nu håller Tony på att kolla om det finns något annat program som jag kan använda.

Vi får se vad som händer, men helt och hållet vill jag ju inte sluta blogga i alla fall.


Jag försöker återkomma i morgon.


Önskar alla läsare en fortsatt fin fredagskväll.

Kram

















Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar