lördag 30 maj 2015

















God kväll vänner!


Så blev det en tur in till stan (Sölvesborg) idag. Tony körde in och släppte av mig vid Norrebodens Second Hand butik där jag strosade runt och kollade lite. Tony körde vidare för att hämta gungställningen som vi köpt via Facebook, därefter kom han upp till Second Hand butiken för att hämta mig. Jag hittade inte de gardiner som jag kollade efter, men jag handlade en ljudbok (En man som heter Ove) och ett turkos halsband. När vi var klara där så körde vi vidare till ICA Supermarket. Tony gick in för att handla lite där innan vi begav oss hemåt. På hemvägen blev det ett stopp vid Lions second hand också. 


I dag har Tony hjälpt mig att fotografera en del äldre virkböcker/häften, dessa skall jag auktionera ut på Tradera. Jag försöker nog lägga ut auktionerna i morgon när Tony jobbar.

Till middag ikväll blev det fläskstek med kokt potatis, pressgurka, grönsaker och brunsås.

Snart läggdags för mig. Hoppas ni alla får sova gott i natt och drömma fina drömmar.


 















Kram












Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar