måndag 18 maj 2015

Ikväll blev det grillning här!

            FEMALE~1_1
Idag har det varit en ganska bra dag för mig.Ler Trots smärtor så har jag orkat med en del här hemma, har tvättat en del och röjt lite bland mina kläder, rensade ut en del som skall skänkas till Second-Hand butiken inne i stan. Jag har också blekt nån virkad duk som jag skall stryka i morgon och sedan skall jag byta lite virkade dukar i vardagsrummet under morgondagen. Jag skall också rensa en del bland kläderna som jag har på ovanvåningen, jag får be Tony att bära ner dom, så jag kan kolla igenom dessa också, det blir 
säkert lite mer som åker med till Second-Hand.

blombl

Ikväll blev det grillning för oss, Tony skötte grillningen och jag fixade tillbehören.

Nu är jag ganska trött, men sitter väl uppe nån timme till innan det blir läggdags.

couch2[4]
Kram!cid_FB81C7AC-B3A5-4DAF-9EAE-0F472CC0A43A_thumb[1]

Nillafunky-pink-heart   flower_clipart_daisy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar