fredag 8 maj 2015

Personligt påhopp!

11050235_10153203554182976_3970627014923614185_n

Så fick jag ett "påhopp" via Facebook idag.

Personen är nu "blockad" från min vänlista. Ingen skall smutskasta mig och säga att jag är respektlös med mediciner. I min status konstaterade jag bara faktum att jag vaknat med värk från helvetet och tagit smärtstillande som hjälpt mig så att jag kunde få en fin dag tillsammans med mina nära och kära. Den här personen har ingen aning om vad jag gått igenom och vilken kamp det är för att få varje dag att fungera "lite normalt". Han har dessutom ingen aning om vilka mediciner som jag "måste" ta varje dag för att överhuvudtaget överleva. Förutom de livsnödvändiga medicinerna så tar jag smärtstillande när värken blir för jävlig, tyvärr så behöver jag dessa mediciner också. Jag hade varit glad om jag slapp medicinera alls, men tyvärr är det så här, men att kallas "respektlös" där gick gränsen. Utöver detta så hade personen delat "min status" på sin sida, jag fick känslan av att han verkligen ville visa vilken idiot han tyckte att jag var. Han hade ju inte behövt dela min status om han nu tyckte att den var så "idiotisk"!! Hade han kollat lite mer ingående på min sida så hade han ju sett att min status faktiskt var "offentlig".

troll_51e5b55eddf2b32154072e86

Nilla00077

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar