torsdag 24 december 2009

Hemma igen!

 6051661
Nu är jag hemma igen efter 2 dygn på sjukhus. I tisdags åkte jag in till Vårdcentralen, därifrån blev det ambul3_1207037753_984003 ambulanstransport till sjukhuset i Karlshamn, där jag blev inlagd för misstänkt lungemboli, men efter röntgen igår visade det sig att jag inte hade någon lungemboli (propp i lungan), jag har fortfarande andningsbesvär men skrevs ut idag för att senare bli kallad för ytterligare utredningar.

ed2 numbers_advent

Det var tänkt att gubben skulle hämta mig idag på sjukhuset, men när han startade bilen här hemma så gick kamremmen sönder, nu fick det bli sjuktransport hem för min del, men det gick ju bra det också. Nu blir det bilreparation igen för gubben, men på annandagen är det tydligen öppet i Biltema i Kristianstad, nu får gubben låna någon bil så att han kan ta sig dit för att köpa en ny kamrem. 
bakingxmas  bild1 present_cat1present_cat1 bild1

Julafton.
pend11
Julen är rolig
för stora och små.

Paketen kan vara
röda eller blå.

Stora eller små
men dom är alltid
lika roliga att få.

Och kommer inte tomten
så blir det kris.
För jag har varit snäll
på alla sätt och vis.

1834033gm21pnlhfj 

Idag har min syster och hennes man varit här, min syster bjöd på jättegod lagar_fgel kalkon, i morgon blir det julmat skinka gröt för mig och gubben.

santa1

1834033gm21pnlhfj 
Vill nu önska alla vänner en god jul, hoppas att ni har haft en trevlig julafton och att ni får en fortsatt trevlig julhelg!

6007032 
glitterfy9150959T323D32 godjul2007_65716101

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar