söndag 20 december 2009

Adventsfirande med The Playtones!

2619350fwfgtrtlgo Idag firar vi 4:e advent och försöker smälta den goda karamellen att 36_1_75The Playtones tog hem hela  Dansbandskampen, och vi skickar ett STORT GRATTIS till killarna i bandet, allas våra
puss “kallingar”. För Er som inte vet så mycket om killarna i bandet så kan jag rekommendera deras hemsida:
www.theplaytones.se

Jag tycker det här är bra jättekul, i förra årets upplaga av dansar(1) Dansbandskampen så hade jag mina favoriter som var glad1 Larz Kristerz och dom vann ju som alla vet, och så har jag i år TG-Smeily-31a smiley-music023 The Playtones som favoriter och dom tar hem glad2segern det här året, dom kallas också i flera tidningar och bloggar, “Årets Larz Kristerz”, nu tycker jag ju också att just låten “Carina” passade för  The Playtones, den satt som hand i handske, faktiskt så tyckte jag den var36_9_1 glad tjej bättre nu än med Larz Kristerz.
 


2619689rbajkss6i3
BloggPhoto_5813_213314 glitterfy9052225T413D34

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar