måndag 25 februari 2019

Ny vecka, nya möjligheter...

Ja, så går vi in en ny vecka med nya möjligheter. 🌹🔅🌞

Jag får verkligen hoppas att den här veckan blir bättre vad det gäller mitt mående och att förkylningen ger med sig. Idag vaknade jag visserligen ganska utsövd men hade en jäkla värk i högerfoten (gikt),😞 så nu har jag tagit en del smärtstillande💊 och hoppas på att smärtorna avtar. Jag skall i alla fall försöka fixa en del här hemma idag. Egentligen skulle jag vilja vara ute i det vackra vårvädret🌞 men jag orkar inte ta mig ut så det får bli lite inomhussysslor i stället. Det finns ju alltid att göra både inne och ute.😉 Jag skall i alla fall tvätta lite samt plocka undan en del här, sedan skall jag gå igenom veckans reklamblad och se vad vi behöver handla. Egentligen skulle jag vilja åka iväg och handla men det finns inte ork till det så Tony får handla efter att han slutat jobba. 
Önskar alla läsare en jättefin måndag och en bra vecka framöver! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar