fredag 8 februari 2019

Fredag igen!

Så blev det fredag igen.🌺

Idag hade jag planerat att fixa en hel del här hemma, men jag får se hur det blir med mina planer eftersom jag inte alls känner mig pigg. Förhoppningsvis så kommer jag att må bättre längre fram under dagen. Jag fick näsblod i natt och hade problem med detta så min sömn blev inget vidare, sedan är det mina vanliga smärtor samt IBS-magen som också strular idag. 😔 Idag har jag gott om egentid eftersom Tony jobbar som vanligt och ikväll skall han på "afterwork" med sina jobbarkompisar.

Jag har inte haft någon matlust heller, men nu har jag i alla fall fått i mig en macka och lite kaffe.🍞☕ 

Nu skall jag titta på ett par TV-program 📺 som jag missat i veckan, sen får jag hoppas på att jag orkar städa undan lite här. 




Önskar alla läsare en jättefin fredag!💗



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar