fredag 14 september 2018

Fredag och en blåtira…

01_1680_1050_beautypic.ruGodkväll alla läsare!happy-caterpillar-smiley-emoticon

Idag vaknade jag med detta blåmärke. 1f635d[4]41750546_10155651415231129_8910539765909028864_n
Jag hade ett liknande blåmärke vid andra ögat för lite mer än ett år sedan men det blev bara större och större under första dagen. Då medicinerade jag med Waran och fick blåmärken lättare än vad jag får med den blodförtunnande medicinen som jag har nu. När jag hade blåmärket förra året tog det flera månader innan det hade försvunit helt. Blåmärket som jag har nu verkar inte ha blivit större under dagen i alla fall och jag hoppas att det inte sitter kvar så länge heller.

divider4

Idag har jag inte haft mycket till ork på grund av nacksmärtorna så det har blivit mycket TV-tittande för min del. Jag har i alla fall orkat fixa en del smågrejer men när jag pausat så har jag tittat på olika serier på TV.

Vid frukosten kollade jag på senaste avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Jag tycker verkligen att det är så kul att Anna Anka är tillbaka, hon ger ju lite “krydda” till programmet. Utan Anna Anka så hade det nog blivit lite väl mesigt. I övrigt har jag tittat på veckans avsnitt av Unga mammor och nu ikväll har jag sett på 2 avsnitt av
TV 3 Dokumentär “Döden i Arboga”.
Önskar alla läsare en jättefin kväll!fdohan(1)_thumb[1][2]

2591eee7glitterfy7082803T627B81[3]f74acef50c970820f4c1db4943906c7f

0c625d57glitterfy7082852T675B81version-490b4c5d60d4290870e3d8febb6e931c[3]

10 kommentarer:

  1. Jag kommenterade förut, men den verkar inte ha kommit fram. Hoppas att blåmärket försvinner snabbare än förra gången. Jag tycker också att det är kul att ankan är med igenkr�� Ha en fortsatt trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Ojdå, hoppas det försvinner så småningom och att det inte är något allvarligt!:)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att det är kul att Anna Anka är tillbaka 😀

    SvaraRadera
  4. Jag såg dokumentären igår om mordet på Lisa Holm, fy säger jag bara :(

    SvaraRadera
  5. Unga mammor är så bra, jag följer också det :)

    SvaraRadera
  6. Hollywoodfruarna, dem har jag hört många tittar på, sägs vara ganska bra, själv har jag inte tagit nån titt tyvärr ! :) Är det så bra som dem säger? :D

    SvaraRadera
  7. Men usch vad jobbigt med en blåtira! Undrar vad du fick den ifrån? 🙈

    SvaraRadera
  8. Usch vad läskigt med blåmärket :/ Anna Anka tål jag inte haha. Orkar knappt titta nu när hon är med...

    SvaraRadera
  9. Oj vad jobbigt att få blåmärken sådär. Hoppas att den inte sitter i särskilt länge och att den inte blir större :) // Petra Elisabeth

    SvaraRadera
  10. Hoppas blåmärken försvinner :) !
    Svenska Hollywood fruar har jag aldrig förstått mig på ����

    SvaraRadera