onsdag 14 februari 2018

Alla hjärtans dag!

Valentine's_Day_Note_Transparent_PNG_Clip_Art_Imagehejmed_498395057d5cdeae85a3             

Ja, så blev det Alla Hjärtans Dag, en dag som blir som i stort sett andra dagar för oss här i stugan. Vi firar inte nåt speciellt denna dag. Jag skickade lite hälsningar till alla mina vänner på Facebook, men i övrigt skickar jag inte några kort eller firar på annat sätt.
clipart-line-dividers-1

Igår var jag på Vårdcentralen och fick min Behepan-injektion av distriktssköterskan. När jag var klar på Vårdcentralen körde vi hem och åt frukost. När vi hade ätit kände jag mig så frusen så jag lade mig lite i sängen för att vila men sov i ca 3 timmar. Ja, igår kändes det verkligen som att jag skulle bli förkyld men idag har jag bara varit allmänt trött av värken som håller i sig. Jag hoppas verkligen att jag slipper bli förkyld nu när det bara är ett par veckor tills jag skall opereras på Akademiska sjukhuset igen. Jag har ju fått ett datum för operationen men kallelsen har inte kommit ännu. Kommer den inte i morgon så måste vi efterlysa den som vanligt. Vi måste ju ha kallelsen när vi skall boka resor och lite annat inför resan och allt tar ju lite tid att ordna.

clipart-line-dividers-1

Idag fick Tony ett papper från Danmark där han fick reda på lite om en del av sin danska pension. Vi behöver eventuellt åka ner i vår för att kolla upp vad han har för övrig pension att få ut från Danmark.

untitled

Önskar Er alla en fortsatt fin Alla Hjärtans Dag 2665 (4)2665 (4)2665 (4)


infglitterfy9150856T342D36_thumb[4][2][2] szivdaf0d7a2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar