lördag 28 maj 2016

Oväntat telefonsamtal!

med_telephoneJag fick ett oväntat telefonsamtal igår kväll från en av läkarna på Akademiska sjukhuset i Uppsala. Han hade lite frågor om hur dant mitt "flås" var, men jag tyckte det var lite svårt att beskriva. Allt är ju relativt och jag tycker mitt "flås" är ganska bra nu om jag jämför med innan lungoperationen. Som sagt så är det svårt för mig att bedöma men jag tycker ju att jag orkar en hel del jämfört med innan operationen. Han sa i alla fall att jag skall kallas till Uppsala så att jag får träffa läkarteamet där och att dom då skall göra en bedömning huruvida det går att behandla mina kärlmissbildningar.

Vågar inte ropa hej än2

Nu känns det i alla fall positivt att det "rör på sig" efter all väntan och nu är det bara till att hålla tummarna å hoppas på att det finns nån behandling för min del.

187628006[5]baby-bunnee

Nilla1313497241 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar