söndag 8 maj 2016

Kris i kärlekens kvarter?!

2_hockey-vm-2016_medium


Ja, hur skall detta gå? Snart dags för ishockey mellan Sverige och Danmark.

dksv

Jodå, det går säkert bra, vi klarar det också Smile och det blir ingen kris här inte Winking smile

svensk-dansk-flagga-1_158931271  933920678

Vi har precis ätit vår middag som idag blev grillad korv med potatisbullar och sallad å det var jättegott. Har lagt mig nu och har min dator med mig. Jag hade en ganska bra dag fram till i eftermiddags när smärtorna blev för jäkliga, så nu har jag tagit mina smärtstillande, nu får jag
hoppas på att värken släpper lite i alla fall.

Decorative_Bow_Heart_PNG_Clipart_Picture
Ja, nu blir det till att ligga här å följa ishockeyn på radion.

Hockey_BearKram

Nilla1cc6c3bcfc42abb9ad1d44ecd44596f3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar