tisdag 2 juni 2009

Nu drar det igång!

patt0407tuesday17 Idag drar Sweden Rock Festival igång, för min del börjar det med jobb kl. 15:00, sen blir det jobb fram till kl. 21:00. Här skiner solen just nu, det är med andra ord jättefint festivalväder men senare idag väntas det sämre väder med regnskurar.
 rose18 rose18 
Något särskilt för i år är att jojken skall inta festivalen, Yana Mangi från Tuolpukka i Kiruna ska med samiskinspirerad hårdrock
ge festivalbesökarna en annorlunda hårdrocksupplevelse.

Det tycker jag låter väldigt spännande. Hoppas att jag får möjlighet att höra detta.

Jag slutar mitt inlägg här och nu, duschen väntar, sen är det en hel del att fixa innan man drar iväg till Norje.
hqbovdm(2) 34cv
Röd glittrande ros  Nilla2rc4tnc party_6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar