torsdag 4 juni 2009

Mera jobb!

 Happythursdaym
Här sitter jag nu och väntar på att dottern skall hämta mig, hon har varit och besiktigat bilen i Kristianstad, när hon kommer drar vi vidare till Norje för att jobba ännu en dag i Sweden Rock Shop på Sweden Rock Festival. Jag skulle egentligen jobba kl. 15:00 fram till shopens stängning kl. 21:00 men jag tänker börja tidigare idag. Det är min tredje dag som jag jobbar på festivalen och det har varit jättekul och jag har träffat mycket trevligt folk. Idag läste jag i Kristianstadbladet att SVT igår hade spelat in ett avsnitt av PLUS på festivalen, det var tydligen Sverker Olofssons första besök på en hårdrocksfestival. Det skall bli roligt att se detta avsnitt när det sänds på TV.

Önskar Er alla en bra dag!Blogg-thursdaynalle  Kramizz Nillaaa

1 kommentar:

  1. Hej min vän, tittar in för att se hur du har det, här är blåsigt och kallt annars rätt så bra. Vi har varit till Östersund på studentfirande i helgen, Anselms barnbarn har tagit studenten,alltid kul att få gå på sådana tillställningar. I morgon måndag är det dax för jobb igen. Ha det så gott och kramar till dig från mig....

    SvaraRadera