måndag 15 juni 2009

Datortomografi

 datormorgon
Vill börja med att hälsa till alla mina bloggvänner som jag varit väldigt dålig på att skriva till på sista tiden. Jag läser Era bloggar varje dag, har bara slarvat med att kommentera!
ulsvytggs(1) 

SÄNDER HÄRMED EN STOR KRAM TILL ER ALLA DÄR UTE I CYBERVÄRLDEN!
ognpfygc(2)
Morgon, kväll, ute och inne är jag din vän i hjärta och sinne.
Vänner är livets sanna skyddsänglar.
Det är aldrig för tidigt att besjunga  vänskapen.
ulsvytggs(1)

Idag skall jag åka till Blekingesjukhuset i Karlshamn lasarettet i Karlshamn, jag skall göra en datortomografi av buken och har fått en flaska med kontrastvätska som jag skall börja dricka 3 timmar innan röntgenundersökningen. Jag har ringt lasarettet och frågat om jag vågar dricka den här vätskan eftersom jag inte tål kontrast men ingen har kunnat svara riktigt säkert, den senaste jag pratade med var en sjuksköterska på akuten, hon tyckte i alla fall inte att jag skulle dricka det här hemma utan komma ner till sjukhuset i fall att jag skulle reagera på kontrasten, så nu blir det till att köra iväg 3 timmar innan undersökningen. Det blir nog ganska drygt att sitta och vänta där men det är lika bra att vara på den säkra sidan.
mondaytoilet 
Nu skall jag ta och fixa till mig lite och äta lite frukost innan vi beger oss iväg.
beautiful_day_rosor_i_glas 

1631977tmgi6tfyes Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar