fredag 29 maj 2009

Klantigt värre!

 1e957e7a3808a238 2600ed2286df8e26Idag har jag klantat till det, skulle vara så ordentlig, köra in räkningarna i tid över internetbanken. Jag har Nordea  och dom har bryt kl. 11:30, räkningarna registrerade
jag i tid, när sen klockan var en minut över halv tolv märkte jag att pengarna inte fanns på rätt konto så nu blev räkningarna inte
betalda i tid i alla fall. Typiskt!! Jag hade ju gjort en betalning för
sonen också som gällde skatten på hans bil, men som tur var så gjordes denna betalning till bankgiro och dom har inte bryt förrän ikväll så den blir i alla fall betald i tid!
yellowflower yellowflower yellowflower

I morse när jag vaknade så skulle jag kolla lite på TV men nu verkar det som vår TV har gått sönder. Vi har hyrt TV och DVD från Thorn i flera år, men vi tyckte det blev väldigt dyrt så vi köpte TV:n av Thorn och nu när den är färdigbetald så går den sönder, det är väl också rätt typiskt!!
yellowflower yellowflower yellowflower

Men nu till något kul i alla fall, nu är det inte många dagar kvar till Sweden Rock Festival, det skall bli så jättekul att jobba där några dagar och träffa en massa glada människor.
yellowflower yellowflower yellowflower

 dlabtwcl  Kramizz Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar