lördag 21 mars 2009

Lugn lördag

hello1 Hej alla vänner!

Jag har precis läst sonens blogg, kul att han har börjat blogga igen, hoppas att han nu fortsätter med det också. Jag har varit lite seg på att blogga på sista tiden, men jag har inte känt riktigt för bloggandet. Nu sitter jag i alla fall här igen.

I måndags kom sonen hem från sjukhuset efter sin blindtarmsoperation. Han hade rejält ont men hade fått recept på Tradolan och Alvedon som han skall ta för smärtorna. Dottern och svärsonen var i Karlskrona och hämtade honom och efter det åt vi hamburgare här tillsammans allihop.

I tisdags var gubben, jag och sonen i Hörby på en Second-Hand-runda och det var kul att ha sonen med sig också. Vi handlade lite matvaror i Kristianstad på hemvägen och sen var det bara till att åka hem och laga mat. I övrigt har veckan gått med allehanda hushållsgöromål och annat som hör vardagen till. Det har varit en fin vecka med solsken och ganska många plusgrader och det är ju härligt, känns lite roligare när det går mot ljusare och varmare dagar.

Nu skall jag och gubben i alla fall ta en fika och jag återkommer eventuellt på bloggen senare under dagen.

Have A Nice Day 
Kram på Er alla vänner!nalle puh Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar