tisdag 17 mars 2009

Blindtarmsinflammation

bzfcaqycx
Hej alla vänner!

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen, på ett tag, men här kommer en liten resumé av den gångna veckan. Förra tisdagen fyllde ju min dotter Anette 27 år så då var gubben, sonen och jag hemma hos henne och firade hennes födelsedag. Onsdag, torsdag och fredag ilade snabbt förbi med diverse vardagssysslor och i lördags åkte gubben, jag, sonen, dottern och svärsonen till Gillesnäs för att hälsa på min syster och hennes man på “Blankatorpet”. Det blev en fin dag med solsken och trädfällning hemma hos dom, efter det blev det god middag som vanligt. Söndagen blev en slappardag för oss allihop.

Igår började sonen jobba, han har fått 3 månaders provanställning på A-Skylt i Kylinge, men första dagen fick han tyvärr avbryta innan arbetsdagens slut, han fick så grymt ont i magen och var tvungen att åka hem. Igår kväll körde gubben sonen till akuten på Blekingesjukhuset i Karlshamn och efter undersökning där var läkarna ganska säkra på att det nog skulle bli en operation och han fick ambulanstransport till Blekingesjukhuset i Karlskrona. Idag har han opererats för blindtarmsinflammation och här sitter jag nu och väntar på att han skall komma hem. Dottern och svärsonen åkte och hämtade honom i Karlskrona och dom är nu på väg hem.

Nu slutar jag mitt inlägg för idag och önskar Er alla en fortsatt trevlig kväll och en natt med god sömn.

(57)
Kram till Er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar