tisdag 3 december 2019

De senaste dagarna…

33965160

。* 。Merry Christmas 。* 。
° 。 ° ˛˚˛ * ° 。 ° ˛˚˛ * ° 。 ° ˛˚˛ *

° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚° 。 ° ° 。 °
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ . God förmiddag kära läsare!
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| •° 。 ° ° 。 ° ° 。 °
★ .•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•..•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•.★
smile natal[15]Bloggen har fått vila ett tag, men nu är jag tillbaka igen…

I natt har jag gjort en s.k. sömnregistrering. Jag gjorde en sömnregistrering för några veckor sedan men tydligen var det något som blev fel så jag fick göra en ny registrering. Nu hoppas jag att nattens sömnregistrering blev bra så att det går att utläsa resultaten från denna. Jag har inte sovit så bra under natten så jag känner mig fortfarande trött även om jag varit vaken i flera timmar.

78405378_10156606586966129_1568836186112262144_o

Jag har annars varit ganska pigg under några dagar och jag har orkat åka iväg på lite saker, så jag visste ju att tröttheten skulle komma förr eller senare. Ibland kan det ju räcka med att jag är aktiv någon enstaka dag och gör lite för mycket så jag är helt orkeslös nästa dag. Nu fick jag i alla flera dagar som jag orkade göra lite mer än vanligt så det känns ju ändå bra.

christmas-flower-border

I fredags var jag ganska pigg så vi röjde undan lite saker som hade blivit kvar sedan renoveringen. På eftermiddagen hade vi en tekniker från Samsung här som fixade vår TV. Den första snön kom i fredags så det blev lite ljusare ute och det piggade ju upp en del. 

christmas-hearts-border

I lördags var vi bjudna till Filkesboda, det var min syster Britt-Marie och hennes man Sven som hade bjudit oss dit. Det är min systers man och hans släkt som äger hans farfars och farmors gamla hus i Filkesboda. Förutom mig och Tony var min andra syster Inga-Kristin och hennes man Kjell, Svens ena faster samt några av hans kusiner inbjudna. Det var verkligen kul att träffa en del av Svens släkt som vi aldrig träffat förr och det kändes så bra att jag orkade vara med en hel kväll.

chey0kota_Countdown_Cluster 25 blog

Jag sov otroligt bra under natten till söndagen så jag och Tony bestämde oss för att åka in till Sölvesborg för att shoppa lite på eftermiddagen. Vi var först inne och kollade lite på Jem & Fix, därefter gick vi in på Jysk och där köpte jag lite julsaker samt en fin dunkudde som dom sålde till kraftigt reducerat pris.

65057https://jysk.se/sovrum/kuddar/naturfyllning/gold/kudde-550g-flora-danica-marigold-50x60 
Det var den här kudden som jag köpte på Jysk. Ordinarie pris är 799 kronor. Jag har länge tänkt att jag skulle köpa mig en ny dunkudde och det var ju tur att vi åkte till Jysk i söndags för då var priset sänkt till 240 kronor för denna kudde som nu kostar 540 kronor.

Efter att vi var klara på Jysk blev det lite shoppat på Dollarstore också. Det var egentligen tänkt att jag skulle kollat efter lite fler saker på Dollarstore men det var så mycket folk där så min ork tog slut och vi bestämde oss för att åka hem. När vi kom hem tog jag hand om disken som fanns och sedan plockade vi undan lite här innan det var dags för matlagning.

chey0kota_Countdown_Cluster 24 blog

Igår var jag inte lika pigg så det blev en ganska lugn dag för mig.

chey0kota_Countdown_Cluster 23 blog

I morse åkte Tony ner till Blekingesjukhuset i Karlshamn för att lämna tillbaka apparaten för sömnregistreringen och sedan handlade han lite frallor så vi åt frukost när han kom hem.

Vi hade tänkt att vi skulle åkt till Kristianstad för att handla lite idag, men just nu vet jag inte om jag orkar åka iväg så vi får väl se hur det blir.

Önskar alla läsare en jättefin tisdag!gf1cl2a

9d13719a.pngx

0b2dd026rena88
glitterfy7111057T719B81[3][2]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar