tisdag 29 maj 2018

Sol och smärtor!

0e872685Så blev det ännu en solig dag här hos oss. SunJag får se om jag kan ta mig ut och njuta av det vackra vädret något idag. Det har ju varit många soliga dagar nu i vår och i vanliga fall så hade jag varit väldigt brun vid det här laget. Jag brukar ju ta till vara soltimmarna och sola en hel del, men så har det inte blivit i år. Innan operationen blev det inte av att jag solade något, sedan var jag ju bara hemma och vände ett par dagar innan det var dags för sjukhusvistelse igen och efter det så har jag haft mycket smärtor så jag har varit inomhus det mesta av tiden. Även om jag tycker om solen och värmen så vet jag ju att benet med min medfödda sjukdom (Klippel-Trenaunay Syndrome) svullnar mycket mer av värmen och då kommer ju smärtorna också som “ett brev på posten”. Trots detta så älskar jag sommaren och har så alltid gjort.

 1f338.png9_thumb[1]_thumb1f340_thumb[1]_thumb1f338.png9_thumb[3]_thumb1f340_thumb[4]_thumb1f338.png9_thumb[4]_thumb1f340_thumb[5]_thumb1f338.png9_thumb[5]_thumb1f340_thumb[6]_thumb1f338.png9_thumb[6]_thumb

Nu skall jag ta och gå ut i köket och fixa till lite frukost. Tony hade köpt jordgubbar till mig igår så jag skall äta dom med lite lättyoughurt och så får det väl bli macka och en kopp kaffe till det.

e645c229

Önskar alla läsare en fantastisk dag! kramblow-a-kiss-smiley-emoticon_thumb

a825ec2d

glitterfy7112449T453B810_4ff2a_54bbdedb_XXXL

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig också en trevlig dag �� Mvh Anna
    P.s Vad innebär din sjukdom?

    SvaraRadera