söndag 27 maj 2018

Mors dag!

33750354_10155427858091129_6970806752623198208_oGodkväll kära läsare! happy-caterpillar-smiley-emoticon

Idag har jag haft en helt underbar dag! Red heartRed heartRed heart

Igår kväll var jag helt slut efter att Tony och jag varit iväg och handlat blommor och lite annat så det blev sängläge väldigt tidigt eftersom värken i foten, benet samt i låret var för djävlig, men i morse när jag vaknade hade jag minimalt med smärtor och svullnaden hade minskat betydligt. Det kändes verkligen befriande att vakna på detta vis. Efter att Tony och jag ätit frukost satte vi igång med att plocka undan och greja lite här hemma.
201704091335233834_sbig3vvvv[4][5]

Idag på förmiddagen kom först Anette, Christer och Alva hit med Morsdagspresent och lite därefter kom Christian, Amanda och Calle också hit för att fira mig på Mors Dag. Det var så kul att alla kunde komma samtidigt och vi har haft en jättefin dag tillsammans. Tony och Christer körde ner till stan för att inhandla lite till vårt fika och när dom kom tillbaka värmde vi Bullens korv till oss allihop. På eftermiddagen körde Christian, Amanda och Calle vidare för att fira Amandas mamma på Mors Dag. Innan Anette, Christer och Alva körde hemåt så blev det fika här med kaffe, läsk och glasstårta.

Nu har Tony precis fixat så att månadens räkningar är betalda så nu skall vi bara ta det lugnt resten av kvällen.

happy-Mothers-day

Önskar alla en fortsatt fin söndagskväll! th_bee_1-1[2]


glitterfy7112449T453B81
        d143cd07

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar