onsdag 30 maj 2018

Ebbalycke - Uppsala tur och retur idag!

bleeding heartsShit, va trött jag är nu. Sleepy smile

Det har varit en intensiv dag idag med resa upp till Uppsala och resan hem igen. Vi blev hämtade redan kl. 08:00 här i Ebbalycke av Blekingetrafiken som körde oss till Ronneby Airport där det blev flyg till Arlanda och därifrån blev det taxiresa till Akademiska sjukhuset i Uppsala. När vi kom dit tog vi en fika innan det var dags för Ultraljud av bäcken och mage på kärllaboratoriet. Efter detta blev det lite väntetid innan det var dags att träffa en av läkarna som hade varit med vid operationen den 14:e maj. Jag fick reda på att det såg bra ut och att det var fint flöde vid “stenten”, så nu skall det göras ett nytt ultraljud om ca 6 veckor. Detta ultraljud skall troligtvis göras på något av Blekingesjukhusen. Det dröjer troligtvis sedan till september – oktober innan det blir ett nytt läkarbesök på Akademiska sjukhuset i Uppsala.

Efter läkarbesöket blev det lite väntetid innan taxin hämtade oss ca kl. 16:00 för transport till Arlanda. Där blev det ytterligare väntan eftersom flyget till Ronneby var lite försenat. När vi ankom till Ronneby stod taxin som skulle köra oss hem där och väntade.

När vi väl var hemma ca 20:00 ikväll var vi både trötta och hungriga så vi åt lite ägg, mackor och kaffe.

Ja, ni förstår nog att vi är trötta efter denna resa och med alla dessa väntetider.

Nu ligger jag här i sängen när jag skriver detta blogginlägg och lyssnar på Karlavagnen. Jag får väl se hur länge jag orkar hålla mig vaken.

be0af287
glitterfy7112449T453B81     hcx5ltdn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar