fredag 13 oktober 2017

Fredag, solsken och god middag!

Interflora-14206028_10155111421253682_7104197035538397861_oGodkväll alla läsare! 1f31e1f33b1f341 (3)

Igår var det ett riktigt “busväder” här, det regnade och blåste nåt enormt, men idag har det varit solsken och klockan 12:00 var det 12 grader varmt. SunDetta väder var verkligen perfekt, inte minst för Tony som hade bestämt att han skulle kolla vad det var för fel Svens bil. Auto

Tony kollade på Svens bil och det var en drivknut som behöver bytas så nu skall Tony köpa en drivknut nånstans och sen byta denna på bilen.

Britt-Marie hade gjort en jättegod fläskstek som vi åt med kokt potatis, brunsås och pressgurka. PlateDet var supergott och jag tog 2 portioner idag, ett tecken på att maten var jättegod och bra för mig som har haft dålig aptit ett tag. Britt-Marie hade också bakat en jättegod Cheesecake som vi åt till kaffet. Coffee cupChristian kom också hem en stund efter han slutat jobbet och han åt också middag här.

Nu sitter Tony och jag själva, sitter här och lyssnar på Danmarks radio P5 1f4fb (2)som spelar jättefin musik som vanligt. Note


  
Vista-PNG-Multimedia-Icons.png1Vista-PNG-Multimedia-Icons.png1Vista-PNG-Multimedia-Icons.png1Vista-PNG-Multimedia-Icons.png1Vista-PNG-Multimedia-Icons.png1Vista-PNG-Multimedia-Icons.png1

Önskar alla läsare en fin fredagskväll! smiling-face-with-heart-shaped-eyes_1f60d.png2

18483123611[6]ad8bd251

1 kommentar:

  1. Vi hade också busväder för några dagar sen men nu har vi som ni jättefint och härligt höstligt. Det är alltid nåt med bilar och min man är inte bra på sånt så vi får alltid lämna in. Vad gott det lät med fläskstek, det var länge sen jag åt. Jag har tyvärr aldrig bakat cheescake men det är aldrig för sent ;)

    Vad bra att Dansk radio har sån fin musik.

    Ha en skön söndag
    kram från
    Malin

    SvaraRadera