måndag 12 maj 2014

Bakis men ändå inte ;)

2vhyh49HELLOBEARONSWINGWAVINGUPSIDE
Hejsan vänner

Har känts som jag haft världens baksmälla idag, men se det är omöjligt (i alla fall en sån baksmälla som man får av alkohol). Jag har sovit bort halva dagen (eller i alla fall legat till sängs). Men inte blev jag piggare för det, så det var bara att masa sig upp och sätta på kaffe. Jag åt ett par knäckebrödsmackor och så gick det ner flera koppar kaffe å sen kändes det lite bättre i alla fall. Känner mig fortfarande inte bra men jag kan i alla fall vara uppe och fixa lite här. Jag har varit igång ganska mycket, både lördag och söndag, det gäller ju att passa på att få lite uträttat de dagar när jag orkar fixa en del, men sen får jag räkna med att det kommer dagar när jag inte orkar någonting och med denna (baksmälla). Borde ha lärt mig att ta det lite lugnare ibland, men det är så himla kul att hålla igång när jag är på topp. Så är det bara!! 

Jag hade tänkt att Tony och jag skulle åka iväg till stan eller till Bromölla för att handla lite när han kommer hem, får väl se om det blir så eller om det får vänta någon dag till.

Eventuellt så kommer jag med en blogg lite senare ikväll med lite bilder från förra veckan.

158

Önskar Er alla en fortsatt

fin måndag!

68599-Happy-Spring-Flower-Bear

18539[5]imagesCAJH1VV7
Nillakitty_59116053 img_449117950f0f6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar