söndag 2 mars 2014

Det blev inget loppis i Bromölla!

GR_HAL~1

Idag skulle ju jag och Tony åkt till Bromölla för att sälja lite på Loppis i Bromölla Folkets Hus, men jag hade sovit så dåligt i natt och var såå himla trött i morse, så vi ställde in det hela. Vi får försöka ta det nästa gång när dom har Loppis där (om ca 1 månad/första helgen i april).

Jag har varit trött från och till under hela dagen och haft problem med magen (visserligen inget nytt det där med magen), men så jäkla trist ändå.

wpid-Photo-5-mar-2012-2016

Nu har jag och Tony tittat på Farmen och veckans tvekamp. Blir mer och mer spännande för var vecka och det gick ju inte precis så som jag hade önskat ikväll. Jag hade ju gärna haft Janne kvar längre.
    20120405-162018xx
Ligger här i min sköna säng och slänger ihop dagens första och enda blogginlägg nu och snart skall jag väl försöka sova, hoppas på bra sömn i natt.
      15824373_large_167120378   15824373_large_167120378

I morgon är en annan dag, hoppas på en bra dag och att jag orkar vara igång lite mer än i helgen. Har en hel del som borde göras och hur som helst så mår jag ju bäst när jag är lite mer aktiv än jag varit i några dagar.
bra lapp[4]Nillaapelsiner1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar