fredag 18 februari 2011

Intervju angående min anmälan till DO!

version-e3774cbe6fcb90e1b1b20057b6cbe637
Idag har jag blivit intervjuad av en reporter från Radio Blekinge angående min anmälan till Diskrimineringsombudsmannen (DO), intervjun kommer att ingå i ett inslag på Radio Blekinge, troligtvis kommer det att sändas i morgon eller på måndag. Jag hoppas att intervjun blev bra, jag förstår inte varför man blir så nervös för att prata så fort man får en mikrofon framför sig, men reportern sade att det var absolut inget ovanligt, det blir nästan alla, och han tyckte att det gick bra i alla fall. Det var ju också en en trevlig reporter som var lätt att prata med och dessutom var han verkligen ah 
                   ögongodis. ew

zkpvs7wkq71

00020246 00020258

Jag måste också berätta lite annat här på bloggen, den 8 februari när jag låg inlagd på sjukhuset i Lund så talade min man om för mig att min systerdotter dagen innan hade fött en liten flicka, min systerdotter som heter Annika bor numera i Luleå och hennes sambo Daniel har alltså blivit föräldrar till en liten flicka som skall heta Ellie.20110215120532 Denna bild bild är hämtad från “webbisar”, Norrbottens Läns Landsting/Sunderbyn BB.

2zi0ehg 74

2wgcb2d

Ett jättestort Grattis vill jag härmed skicka till de nyblivna föräldrarna Annika och Daniel.
grattis-lila1 jjjjj

baby_86

Förra fredagen fick jag också ta del av en stor nyhet, det var då min dotter och svärson avslöjade att jag skall bli mormor i september. Det var verkligen världens största och finaste nyhet för mig. Jag är så glad och tycker det skall bli så roligt att följa graviditeten, och vänta på mitt första barnbarn.

4022_181316 805921ek0vumfnx4gum(27) 
1665640o3d94ozpjd

Hugs from me

glitteryourway-faa7949e1936272xqvtb6bkcy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar