fredag 11 februari 2011

Härlig fredag och Christians 25-års dag!

ATT7 Det känns verkligen härligt att det är fredag igen, eventuellt blir det en runda till EKO idag tillsammans med Anette och Christer.  EKO är ett varuhus som ligger i lilla Fjälkinge några kilometer utanför Kristianstad, EKO kallades förr EKO-Hallen och fortfarande när vi skall köra dit för att handla så säger vi EKO-hallen trots att det är längesedan varuhuset bytte namn. Det skall i alla fall bli kul att komma iväg för att handla lite, eventuellt så kan jag “flirta” lite med Christer också så att jag får honom till att stanna till i Bromölla, jag skulle nämligen gärna vilja ta en titt i Second Hand-butiken i Bromölla.

070908-sverige-danmark1_8105734323_34_1 

Idag är det en stor dag för min älskade son Christian, han fyller idag 25 år, kan knappt fatta det, det känns verkligen inte längesedan jag förlöstes med kejsarsnitt på Karlskrona lasarett. Några timmar efter förlossningen så kom barnläkaren in till mig och sade att min son andades med kramper så att dom skulle flytta honom till barnintensiven, jag framförde då till läkaren att jag hade ett blåsljud på hjärtat och hon gick iväg för att lyssna på Christians hjärta och då kunde hon höra att även han hade ett blåsljud, han flyttades till barnintensiven där han blev lagd i kuvös och fick sondmatas under en tid, Christian låg kvar på barnintensiven under tiden som vi var kvar på sjukhuset. Under några år i barndomen gick min son på kontroller för sitt medfödda hjärtfel, men som tur är så har han inte haft några besvär av blåsljudet, idag är han en frisk och pigg 25-åring.

25%20Anniversary-23   bildCA5YG40V afdfadfadfffa

35145_426424712408_754512408_4736133_6869370_n 

39nivermagia 069
Linje med danska flaggor
flagflagflagflagflagflag
Det blir tyvärr inte så mycket firande av sonen idag eftersom han skall åka till Malmö under helgen för att träffa Marlene när hon är där för att tävla under Malmö Open, vi får väl fira honom nästa helg i stället. Det kan också tänkas att Tony och jag åker ner till Malmö någon dag i helgen, hade varit kul att träffa Marlene igen.

u96jt 1243015b5qmfj5zmv 22101910 
Nilla  z98706735cutecolorswinman2

2 kommentarer:

  1. Du har ju glömt att skriva om vad som mer hände i fredags... :)

    SvaraRadera
  2. Åhh avd många fina animerade bilder du har i din blogg :)
    Härligt

    SvaraRadera