tisdag 21 oktober 2008

Nu är släpet färdiglastat!



Hejsan alla vänner!

Idag har det varit trist väder här.
Jag har inte varit ute förrän nu ikväll när gubben och jag körde en runda till stan. Vi har varit och handlat lite mat m.m.

Ikväll fick gubben fick hjälp av svärsonen med att lasta vedkapen på släpet. Vedkapen väger ju mycket så det är omöjligt att lasta den själv. Sven kommer och hämtar släpet imorgon. Han skall ordna med besiktningen nu i oktober och han ville gärna låna vår vedkap, så naturligtvis ska han få göra det.

Vi får se om gubben har tid och lust att fota lite saker till mig senare ikväll. Jag skulle gärna vilja lägga upp lite auktioner imorgon nämligen.
Ikväll skall jag väl se "Höök" på TV. Jag såg det förra veckan och det var verkligen bra så nu måste jag se kvällens avsnitt också.

Önskar Er alla en fin kväll!!
Kram
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar