fredag 24 oktober 2008




God kväll alla vänner!!

24 oktober och två månader till julafton, tänk vad tiden går, jag tycker det känns som att det inte var alls länge sen det var jul senast.

Nu sitter jag i alla fall här och vill skriva till Er denna regniga oktoberkväll!

Idag har min son övningskört och klarat körningen på halkbanan i Olofström, ett steg närmare körkortet!! Efter det åt sonen och jag frukost tillsammans och hade en trevlig pratstund vid köksbordet.

Idag har jag fått tag i lite nya Cd-skivor, bla: Thorleifs nya cd som går på cd-spelaren just nu.

Gubben har varit i stan i kväll och handlat lite gott som vi skall äta senare.

Jag önskar Er alla en trevlig fredagskväll och att Ni får vara friska och må gott!!

Ta det lugnt där ute i oktoberkvällen!!

Kram
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar