lördag 5 juli 2008

Danmarks Radio




Idag sov jag till klockan 10.00 och började dagen med att lösa melodikrysset, det var ganska svårt idag, men jag lyckades till slut att få det rätt (tror jag i alla fall). Får bara inte glömma att skicka in det också, det brukar jag glömma nämligen.
I övrigt har dagen gått åt till städning, tvätt och diverse hushållssysslor. Ikväll har jag och min man ätit och druckit gott, min man grillade en god flintastek och till det åt vi klyftpotatis och sallad.

Just nu, medans jag bloggar sitter vi och lyssnar på Danmarks Radio, "Dansktimen" och efter kommer ett program som heter: "Danmarks Rockhistorie". Vad kul det är att vi kan lyssna på dansk radio via nätet.

Tidigare idag gjorde jag ett test på Expressen som hette: ”Vad kan Du om sommarens festivaler”, jag klarade väl inte testet alls bra, men vad jag blev besviken på testet. Vadå´ sommarens festivaler, Dom hade ju inte en enda fråga som gällde ”Sweden Rock Festival”, och det tycker jag faktiskt var urdåligt.

Nu skall jag ta ett gott glas rödvin och lyssna vidare på radion.

Godnatt mina vänner!!
Ta väl hand om varandra!!

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar