tisdag 8 juli 2008

Allsång på Skansen!

Idag var ”gubben” och jag en tur till Karlshamn. Återbruket var semesterstängt, vi var inne en runda på ”Kupan”, men där hittade vi ingenting som var kul, vi körde och handlade lite mat och annat på Lidl och bestämde oss för att vi skulle köra till Sölvesborg istället. När vi kommer ut på E22:an så blir vi omdirigerade och får köra om Mörrum eftersom E22:an var avstängd på grund av en olycka. Väl framme i Sölvesborg går vi en runda på ”Norrebodens Second Hand Butik” och där hittarde jag en bok som jag tänkte kunde ge några kronor på Tradera. När vi kom hem och tittade på avslutade auktioner så såg jag att den ger ganska mycket, det skall bli kul att följa den auktionen. Det är verkligen kul det här med gamla saker.

”Gubben” var så snäll och ordnade en fin middag med lövbiff, klyftpotatis och bearnaisesås.

Ikväll tittade vi på Allsång på Skansen med bl.a Lasse Stefanz, Brolle och så sist men inte minst Rock Olga, Rock-Ragge, Little Gerhard och Burken, jag måste bara se reprisen också, så kanonbra var det här programmet.

Nu skall jag sitta lite vid datorn innan det blir läggdags!

Nilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar