fredag 2 juli 2021

Så sliten.


God morgon

Jag provar att blogga från mobilen idag också.

Idag känner jag mig så himla sliten, det känns nästan som att jag skulle vara "bakis", men så är det ju inte. Igår var det nämligen 18 månaders nykterhet för min del. Jag hade ganska ont när jag vaknade idag, så jag tog en del smärtstillande mediciner samtidigt som jag tog mina andra mediciner. Nä, "bakis" är jag inte men det blev ganska mycket gående igår så jag vet ju vad tröttheten beror på. När Tony kom hem från arbetet igår körde vi ju iväg till Växjö för att besöka några secondhand butiker samt handla lite i andra butiker så det blev ju mycket gående och det känns verkligen.

Jag har inte så mycket planerat idag, men jag ska i alla fall försöka ta mig ut och fixa lite med mina blommor. I våras planterade vi en hel del penséer och nu ser dom för bedrövliga ut så dessa skall jag slänga och ersätta med lite andra växter.

Ja, först får det bli lite trädgårdsarbete, sedan har jag lite tvätt och annat som jag ska ta hand om innan fotbollsmatcherna börjar på TV:n. ⚽️ Ikväll är det ju dags för de första kvartsfinalerna i fotbolls EM så kvällen kommer troligtvis att tillbringas framför TV:n.

Önskar alla läsare en jättefin dag.☀️


Kram
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar