söndag 5 januari 2020

Mitt första blogginlägg 2020

2c5e8db3Hejsan kära vänner!067j7p1i81ma7ced28cc

Här kommer mitt första blogginlägg för det här året. Det var egentligen meningen att jag skulle börjat blogga redan på nyårsdagen men jag har inte kommit igång med bloggen förrän nu.

Jag har funderat på det här med nyårslöften och om jag skulle ge några sådana, men jag tycker inte om nyårslöften, däremot har jag lite mål och önskningar som jag hoppas skall slå in det här året. Många bloggare har skrivit årskrönikor och de flesta har varit väldigt positiva, men för min del var 2019 ett av mina sämsta år, ja till viss del det absolut sämsta året någonsin. I vanliga fall brukar jag älska sommaren, men förra årets sommar var den sämsta i mitt liv. Att jag har upplevt 2019 så här beror naturligtvis på min sjukdom och min dåliga hälsa. Jag har visserligen varit sjuk i hela mitt liv, men jag har ändå älskat livet och alltid varit väldigt positiv. Det blev ju som sagt ingen bra sommar för min del men jag hade ändå stora förhoppningar att behandlingarna på Århus Universitetssjukhus i Danmark skulle kunna hjälpa mig till att må bättre. Jag genomgick ju ganska många behandlingar (ballongvidgningar av kärlen i mina lungor), men tyvärr blev jag inte bättre efter dessa behandlingar och det kändes ju inget vidare att resultatet inte blev vad jag hade hoppats på. Tyvärr har jag fortfarande stora problem med min andning och är i behov av syrgas dygnet runt.

Ja, med detta i bagaget så har jag inte så stora förhoppningar om att det här året skall bli så mycket bättre för min egen del, så tanken att jag skulle ge några direkta nyårslöften fanns inte, men jag har i alla fall lovat mig själv att fortfarande försöka se saker och ting positivt. Jag skall också försöka lägga av med lite dåliga vanor och försöka gå ner en del i vikt under det här året. De första dagarna nu i januari har börjat bra och jag känner mig riktigt peppad inför fortsättningen.

6b7754e0the-best-is-yet-to-come-3_1024x1024.jpg2

Ett år med sorg och glädje är till ända.b2120021
Tack för alla vänner som finns i mitt liv ❤

Man kan inget ta för givethappy_new_year_by_lilyas-datgfmm[10]
Varken hälsan eller livet
Inte freden i ett land,
Eller knutna kärleksband
Gör så gott som Ni förmår
För att få ett Gott Nytt År
Kramar ❤ ❤❤



5pnzl473s0h[6]
5pnzl473s0h[6]5pnzl473s0h[6]5pnzl473s0h[6]5pnzl473s0h[6]5pnzl473s0h[6]5pnzl473s0h[6]ymqwv9gq6q
Önskar alla läsare en god fortsättning!

Ta väl hand om er och varandra! iy5jjfcucos[3]

7Tth_0l09I5OhndsXQ469kObud4.pngBglitterfy7115403T875B81[3][2]8bf9f4137468cb3d59bf
mis5

glitterfy7115353T383B81[9][2][8]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar