lördag 11 januari 2020

Utrensning pågår…

022cf061Så är snart denna dag till ända och innan man hinner blinka så är väl helgen över också.

I onsdags var Tony inne i stan och hämtade byrån som vi hade köpt… när han kom hem med byrån började vi sortera lite grejer och fick lite ordning i byrålådorna. När detta var klart ville vi fortsätta att sortera och rensa ut en del grejer så Tony började rensa bland grejerna som vi hade på ovanvåningen och jag rensade bland mina smycken. Jag fick ihop en hel del smycken som jag skall försöka sälja på loppis. Vi har sedan fortsatt med detta och rensat lite varje dag den här veckan, så nu finns det en hel del saker som skall med till loppis och ganska mycket saker som skall slängas. Vi är ju inte färdiga ännu, men vi får ta lite i taget. Idag blev det i alla fall lite rensat på förmiddagen och på eftermiddagen körde Tony upp till Olofström för att handla lite på Maxi. När han kom hem lagade han middag som vi åt medan vi tittade på “Stjärnorna på slottet”.

1.jan2[11]1.jan2[11]

I torsdagens blogginlägg skrev jag ju att jag skulle börja ta Fragminsprutor igen å jag skrev också om hur mycket jag brukar blöda av dessa, men den här gången har det varit lugnt och jag har inte haft några stora blödningar ännu. Nu skall jag bara ta kvällens spruta samt 2 sprutor i morgon sedan får jag hoppas på att INR-värdet ligger rätt på måndag när jag skall ta ett nytt PK-prov så att jag slipper ta fler sprutor. Nu är det bara att hålla tummarna för ett bra resultat.

1.jan2[11]1.jan2[11]

Nu sitter vi här med vår kvällsfika och lyssnar lite på radio innan det är dags att sova.

oPsIR6fqwzg4Pk8y2JPnBBJMND0

God natt o sov gott kära läsare!0f62052e171744967b38d46fb0edae3ec3273892

2-6-xxx
glitterfy7111057T719B81_thumb[2]eeqphhnoesr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar