söndag 18 augusti 2019

Får nog vänta ett tag på pengarna…

Animals_Cats_The_cat_on__fence_017079_[3]

......._.¤ª"˜).) ˜"ª¤.
...... 0( ☻ ¸¸ ☻ )0
__ oOo._-,_,-__oOo__ Hejsan kära läsare! Red heart

Idag provar jag att blogga från min “lilla laptop”. Den här lilla datorn är så smidig och lätt att ta med när jag t.ex. ligger på sjukhus som jag ju får göra emellanåt, så nu tänker jag kolla att det funkar att blogga från denna också.

Det blev sovmorgon för mig idag men egentligen var det inte alls tänkt så och jag vaknade ju tidigt. Jag var uppe vid 06:30 och kände mig förvånansvärt pigg då, men efter mitt toabesök gick jag ändå tillbaks till sängen och sov tills klockan var över nio. Förr i tiden sov jag nästan alltid länge på morgnarna men numera är jag uppe ganska tidigt och vill helst inte sova längre än till klockan åtta. Jag tycker att det är så skönt att komma upp tidigt och få ut så mycket som möjligt av dagarna. I och med att jag sov så länge blev det också en sen frukost för oss idag. Jag älskar verkligen att äta frukost och tycker det är den bästa måltiden på hela dagen. Hur har ni det med att äta frukost kära läsare? Vilken är er bästa måltid på dygnet?

0_def2c_efa0ba52_XL[4]

Idag har jag inte så mycket planerat men jag skall i alla fall tvätta en del samt ta hand han en del ren tvätt som skall vikas och läggas in i garderoberna. I övrigt skall jag kolla igenom mina sjukpapper inför en del provtagningar och läkarbesök som jag har denna och nästa vecka. Jag skall också skriva en reseräkning för resorna till och från Danmark samt för kostnaderna på hotellövernattningen så att vi kan posta dessa papper i morgon. Reseräkningen skall skickas till Region Blekinge så att vi kan få pengar för våra utlägg. Jag tror inte att vi får pengarna denna månaden utan vi får nog vänta tills nästa månad på utbetalning av ersättningen.

Önskar alla läsare en jättefin söndag!00020542[2][2]

Ta väl hand om Er och Varandra!1f970

b10ca47125755ace7482fb25026631831f11eca40_78a84_3f0169e2_XXXL


glitterfy0173244T578D31_thumb

1 kommentar:

  1. Men vilken söt kissemisse :D
    Skönt att du har en så smidig dator så du har något att göra när man ligger inne

    Tidiga morgnar är så otroligt skönt men tyvärr har våra dygn blivit så fel så....

    SvaraRadera