onsdag 1 augusti 2018

Hemma igen med en djävulsk värk…

  ec531be5
Hemma igen och helt slut! loudly-crying-face_1f62d[3]Jag har sån djävla värk så nu ligger jag till sängs med benet i höjdläge. Nu värker det i båda fötterna så jag kommer nog att ligga till sängs hela kvällen. Idag har jag i alla fall varit på Blekingesjukhuset och fått höger fot samt fotled röntgad. När jag var klar på röntgen väntade jag på Tony som hämtade mig när han slutat jobbet. Det var sedan tänkt att vi skulle gått in på Lidl och lämnat tillbaka kläderna som jag inte ville behålla, men när vi körde från sjukhuset hade jag så ont och var helt slut av värmen så vi bestämde oss för att äta på McDonalds och vänta med att återlämna kläderna tills i morgon när jag ändå skall kolla efter lite annat på Lidl. När vi ätit klart körde vi upp till ICA Kvantum så att Tony kunde handla lite grejer där, vi behövde ju bl.a. köpa hundmat och sedan handlade han lite frukt till mig också.

36847731_748476558876827_5891679348871659520_n

Önskar alla läsare en fortsatt fin kväll!carinha7c4ffae32.pngklkl






glitterfy7112449T453B81

4 kommentarer:

  1. usch så jobbigt med värk....jag har jobbigt värk i ryggen som jag kan knappt sitta länge...styrkekramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Åh hoppas att du mår bättre snart <3

    SvaraRadera
  3. Men fy så jobbigt med värk i benen!����

    SvaraRadera