tisdag 12 juni 2018

Alla dessa grejer…

pioner-shutterstock

Igår började Tony och jag gå igenom lite grejer som vi hade tänkt sälja på Tradera. Vi har sorterat en del av dessa grejer nu och en del kommer vi att sälja på loppis i stället och en del  försöker vi sälja på Tradera.

Vi har tänkt fortsätta med att sortera och rensa bland dessa grejer ikväll, sen hoppas jag att vi kan åka iväg på något bakluckeloppis i sommar, det beror ju en hel del på hur jag har det med värken, men jag hoppas verkligen att orken kommer att finnas för jag tycker att det är jättekul med bakluckeloppis. Det hade ju också varit så skönt att bli av med en del grejer och sen är det ju aldrig fel att få in lite “extrapengar”. 

Igår kväll fick vi besök av en väninna till mig som vi inte träffat på länge. När hon körde hem så var det ganska sent så Tony lade sig att sova direkt eftersom han skulle upp tidigt idag, jag däremot låg vaken en stund och lyssnade på radion innan jag somnade. Ja, klockan blev ganska mycket innan jag somnade men jag var ändå ganska pigg när jag vaknade hyfsat tidigt idag.

     1f3381f3381f3381f3381f3381f3381f3381f338

Nu har jag ätit min frukost och snart skall jag sätta igång med dagens sysslor. Jag måste först och främst ta hand om disken från igår kväll, sen har jag en del kläder som jag behöver stryka så att jag kan hänga in dessa i garderoben. Jag skulle behöva rensa ut en del kläder från min garderob också, (sådant som jag aldrig använder), men jag får se om jag gör det idag eller en annan dag.
 
8a3e051c

light_cherry_blossoms_a_by_diegovainilla-darqav1light_cherry_blossoms_a_by_diegovainilla-darqav1Önskar alla en jättefin tisdag! light_cherry_blossoms_b_by_diegovainilla-darqd00light_cherry_blossoms_b_by_diegovainilla-darqd00
glitterfy7111057T719B81
    84c18dd0bdba2346db7ab5e19c4e2476

1 kommentar:

  1. Det är såå skönt att sälja grejer och bli av med dom :)

    SvaraRadera