torsdag 4 augusti 2016

Tejpad skuldra och "Våga älska" med Sven Wollter!

8fd034f1ab28de1f00dadec92e90fbcd

I måndags körde Anette, Christer och Alva upp till Guldsmedshyttan. Dom skall tillbringa några dagar med Christers familj. I tisdags hämtade Christian och Björn släpet uppe i Gillesnäs. Det var tänkt att vi skulle börja rensa lite i garaget, men det blev dåligt väder så vi bestämde oss för att ta den utrensningen en annan dag. Tony och jag satt och funderade på vad vi skulle hitta på i stället, då kom min väninna Helgi på besök och vi bestämde oss för att alla 3 köra en runda till Kristianstad. Först blev det en koll på Erikshjälpen och jag hittade lite grejer som jag köpte. Jag köpte 2 ganska stora krukor som jag skall ha ute, lite  smycken, 1 tunika och lite andra grejer. När vi var klara där så blev det ett besök på Biltema för att lämna tillbaka lite grejer som Tony hade köpt i helgen och som inte passade till vår bil å efter det så åt vi lite korv. Vi besökte lite andra affärer också innan vi begav oss hemåt. När vi kom hem så drack vi kaffe å bara satt och pratade till ganska sent. Min väninna tejpade mig, så nu hoppas jag på att detta skall hjälpa för min onda skuldra.

510020-Kinesiology-tape-Pink_single-pack_kartong-p-web

Igår fixade Tony och jag lite här hemma å efter det begav vi oss iväg till Bromölla för att panta flaskor och handla lite. Jag besökte också biblioteket där jag beställde lite böcker och lånade med mig en film och en cd-skiva. Det är så bra att man får låna filmerna en hel vecka där. Filmen som jag lånade är "Våga älska" där de två huvudrollerna spelas av skådespelargiganterna Ghita Nørby och Sven Wollter. Det var så kul att jag hittade den här filmen som jag sökt efter ganska länge, men den finns inte på de filmkanaler som jag har tillgång till.

NF533 REC 3.indd

Idag har jag haft sovmorgon så nu är det dags för frukost här, sen får vi se om det blir till att åka iväg en tur idag också Smile

13597765_859777287486303_725128951_n

Kram 1f60d

 

Nilla11207330_889341811103989_6254359205258843696_n[12]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar