onsdag 20 april 2016

Underbart vårväder & kuratorsbesök!

b1853fd9

God förmiddag!

Här är ett underbart vårväder idag, solen skiner från en klarblå himmel Suns24_l[8]och det är 11 grader varmt.  Igår hade jag besök här av min väninna som är en god vän från barndomen och ungdomen. Vi ses inte jätteofta, men vi är väldigt goda vänner och vi har upplevt mycket tillsammans.s18_l

66

Jag hade en ganska bra dag igår, men senare på kvällen så började de djävulska smärtorna igen och natten har inte varit något vidare. Jag vaknade med mycket smärtor och tog då morfintabletter så jag kunde sova lite i alla fall, men smärtorna är fortfarande jobbiga. I eftermiddag skall jag åka till Blekingesjukhuset i Karlshamn för ett möte hos min kurator. Jag får väl ta en del morfin till så att jag klarar av den här dagen också.

Rose02
Tänkvärt! Red roseRed heart

Gott kaffe är som vänskap:
fylligt och varmt och starkt.
- Pan-Amerian Coffee Bureau -

 

 

_73029143194dcab486f473a36b7c681e5edddb1e

Nilla s17_lminipc3a5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar