tisdag 26 april 2011

Vardag igen!

Welcome Ja, så var påsken över, det har varit en trevlig påsk.  Det har varit toppenväder hela helgen och vi har hunnit fixa lite här hemma, vi har umgåtts en del med barnen och vi har varit uppe på Blankatorpet, där vi besökt min syster och hennes man. 
 tulpaner11695798jc6ckbaytk

Gubben har städat altanen så vi har hunnit sitta lite där också. Släpet är lastat med skräp, nu väntar bara ett besök på Miljöstationen så vi kan göra oss av med allt skräp.

Hot%20Pink%20Tulips

På långfredagen var Anette och Christer här, och åt lite påskmat. På påskafton åkte, Tony, jag, Christian, Anette och Christer upp till Gillesnäs, till mitt kära barndomshem, Blankatorpet där min  syster och hennes man bor. Det blev en trevlig dag och kväll där. Min syster bjöd på jättegod kalkonmiddag. På kvällen när vi skulle hemåt så blev det en runda till Kyrkhult också eftersom Christian skulle på fest där hos några kompisar.

1516365yllg8ut6s6

På påskdagen kom Anette och Christer hit, vi grillade och hade trevligt. Igår blev det lite bilfixande av Tony, Anette och Christer här i solskenet, efter det begav vi oss till Olofström, där vi handlade lite på Maxi och åt en glass i solen.

1695795g9q8bjbry2     app_full_proxy.php523267jnm59wzd9o
Nu är det vardag igen och idag skall jag fixa och dona lite här hemma, ikväll behöver jag åka in till stan för att posta några Tradera-vinster, eventuellt blir det ett besök på Norrebodens Second-Hand buik också. Fint och soligt väder har vi här idag och det är ju aldrig fel.
2611323wynlgjx2ai
Nu måste jag faktiskt fixa mig lite kaffe.
1431339qv1m50953ong9

1207927z6t2xwldd9 Nilla1083964hpp7bqalwt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar