onsdag 13 april 2011

Oväntat besök!

onsdag16
Idag fick jag oväntat besök, jag fick mail i morse från min kära väninna, hon skulle neråt Sölvesborgstrakten och tänkte titta inom till mig, jättekul! Jag hann med lite småplock, disk och att  tvätta lite innan min väninna dök upp. Det blev en trevlig dag med lite besök i affärer tillsammans med henne, först körde vi till Listerlandet, där hon skulle hämta lite saker, sen bar det iväg till Bromölla, en runda in på en Second-Hand butik som heter “Korsets Kraft” och därefter in på Rias Second-Hand butik, sen blev besök i ett par butiker till, vi avslutade vår shopping på Maxi, där jag inhandlade lite mat innan vi begav oss hemåt hit igen. När vi kom hem hit blev det lite fika innan min väninna körde hem till sig och nu sitter jag här, väntar på att Tony skall komma hem, han är iväg och hjälper en kompis med lite renovering.

 vestu        
1064858b92ksbi7wy
Jag köpte lite kläder på vår Second-Hand shopping idag, nu har jag provat kläderna och allt passade, jag hittade också lite böcker samt lite annat smått och gott som jag skall auktionera ut på Tradera.

2324726rgpcfiuucd

1218611o9f582dn5e 909461opzw5dne9n

Nilla613297zegamvbcj3 2685389fbckacpux1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar