fredag 6 augusti 2010

Nu har den kommit!

Blue1-001 2qx4ygh
Nu har min kallelse till universitetssjukhuset i Lund kommit, igår fick jag ett brev därifrån med en remiss som jag skall ha med mig, det verkar vara ganska många prov som skall tas. Jag skall läggas in den 23 augusti, och jag antar att proven/testen kommer att göras den 24 augusti, det blir nog inte så länge jag behöver stanna där, sen får jag hoppas att dom kan hitta någon lösning så att jag blir bättre, men i annat fall hoppas jag att dom kan stoppa sjukdomen där den är idag, så att jag inte blir sämre i alla fall.

u955u

Nu har gubben precis börjat måla huset, han börjar med det svarta upp på gavlarna. Han har lånat en stege som räcker till, vi har själv en ganska lång stege, men den räcker inte till detta, men idag har han varit på Torsö och hämtat den långa stegen och nu kommit igång med
målningen. När det mörka på gavlarna, så skall resterande av huset målas, men innan dess så behöver vi köpa hem färg till till fönster och till putsen. Det blir säkert jättefint när det är färdigt.

  blueflowerlq5

Nu skall jag ta och skriva lite kuvert, har en del grejer att skicka iväg, det är bl.a en massa brevpapper som jag sålt på Tradera.

0017 18Nillal_770d9852d6b041a89e5bc338930722db

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar