måndag 11 december 2017

Ny vecka, nya möjligheter…

0_15cf0b_2f07e21_origJag tänkte att det kanske var dags för ett litet blogginlägg igen. C020

Jag har tyvärr fått tillbaka smärtorna i nacken igen. Jag hade ju väldiga smärtor i nacken för ca 1 månad sedan och nu har jag lika ont igen. Idag var det annars tänkt att jag skulle följt med Anette och Alva till Blekingesjukhuset i Karlshamn, men Tony följde med dom dit. Alva hade sagt att hon ville att vi skulle följa med, men hon är så förstående eftersom hon är van vid att jag har ont så det gick bra att bara morfar följde med. Det var ju lite mer än ett år sedan Alva fick sina glasögon så nu var det dags för en ny synundersökning och denna visade att hon nu behöver starkare glasögon.

Tony hade köpt frallor så vi fikade allihop här när dom kom tillbaka hit. Anette och Alva begav sig sedan hem och Tony fick köra iväg ner till stan för att göra några ärenden åt Åke.

1639160oc7mirm1ok[3]

Idag har jag haft lite mindre smärtor i nacken än under de senaste dagarna, så jag har orkat fixa med lite här hemma i alla fall. version-7d14ce63c05272d26f18e78eb10077a6Ikväll skall jag ta lite inflammationshämmande medicin och så hoppas jag på att smärtorna minskar. Jag skulle vilja åka iväg för att shoppa lite i morgon, men det beror ju på hur jag känner mig. Har jag lika ont i morgon bitti som jag hade i morse så blir det nog inget shoppande, men det är bara att hålla tummarna för att jag mår “hyfsat”.

897d5550

Nu vill jag önska alla läsare en jättefin måndagskväll!  C026

Ta väl hand om Er och varandra! download

fda75e88
glitterfy7111057T719B81  01b4f052

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar