onsdag 27 september 2017

Tillbaka igen!

201709091624003497_sbig
201702022159435283_sbig

Det har varit några dagar då jag inte mått så bra, ja inte varje dag men ungefär varannan dag har varit skit så därför har jag låtit bli att blogga, vill inte att bloggen blir alltför negativ. Det är så för mig för det mesta… har jag en bra dag så vill jag fixa och greja och sedan mår jag inte bra dagen därpå. Det är väl kanske till stor del mycket mitt eget fel, men jag får ju passa på att få något gjort på de bra dagarna.
I måndags tillbringade jag den mesta tiden i sängen, det var annars tänkt att vi skulle kört iväg och handlat en del, men Tony fixade detta. Jag brukar köpa rosor på Lidl på måndagarna och ville haft några nya i måndags så Tony var också inom där så jag fick mina rosor Smile

1f341   1f341   1f341   1f341   1f341   1f341   1f341   1f341   1f341  

Igår mådde jag lite bättre så jag var igång en del, men försökte att inte hålla på för mycket. Jag fixade lite här inne och Tony klippte gräset samt tog hand om en del annat utearbete. När han var klar med det så körde vi in till stan. Vi hade nämligen ett paket som skulle hämtas i Hästtorgsgrillen. I helgen hade jag städat ut en del från min garderob så när vi ändå var i stan körde vi upp till Norrebodens second hand butik där vi lämnade 3 kassar med kläder och lite annat. Jag handlade också några fina virk- och stickböcker som jag skall sälja på Tradera… kollade lite på Tradera när vi kom hem och en av dessa böcker hade tidigare sålts där och det hade blivit ett bra pris på denna.

yellowflowerdivider

Idag har jag ont i benet som vanligt, tyvärr även i det friska benet och foten så nu får jag nog snart söka läkare för detta, hoppas verkligen inte att det är nåt skit med det också, räcker så väl med allt annat jag har. Sad smile
Nu till nåt roligare… idag skall Tony få hjälpa mig att färga håret,  11b7a8a9121fd7a1e3669e7892bf51d5får hoppas att detta piggar upp mig lite.

Lite senare i eftermiddag skall Tony köra till en granne för att kolla på en av hans bilar som det är nåt fel på. Förhoppnigsvis så kan Tony laga detta så att han får igång bilen igen. Eventuellt så får vi sålt den gamla TV:n idag också eftersom det var en kille som skrev att han ville komma och titta på den idag, men man vet aldrig… det är många som lovar både det ena och det andra men sen hör dom inte av sig nåt mer, väldigt dålig stil… men så är det tyvärr Sad smile

Vi har också en skrivare ute till försäljning för 150 kronor. Det var en person som hörde av sig att hon gärna ville köpa den om vi kunde leverera den i Sölvesborg så Tony tog den med sig när han körde för att handla i måndags. När han sen kom dit så skulle hon inte köpa den för hon hade missat att det inte var en laserskrivare. Jag begriper mig inte på folk… tror dom verkligen på fullt allvar att dom kan köpa en laserskrivare i färg för 150 kronor. Surprised smile

maple-leaf_1f341fallen-leaf_1f342fallen-leaf_1f342fallen-leaf_1f342maple-leaf_1f341

Önskar alla läsare en fortsatt fin dag!

312a3d7d6b2319981f9fcab76793bdf9Kram bitmoji-20170730031631 

Nilla untitled-5_582c5f0fe087c32f79110762.jpg2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar